Je selecteerde

Samsung S8500 Wave Samsung S8500 Wave

Kies ander toestel

Samsung S8500 Wave E-mail probleem oplossen

Samsung S8500 Wave
Samsung S8500 Wave - E-mail - probleem oplossen - Stap 1

Stap 1 – internet automatisch instellen

  • Voor e-mailgebruik is een internetverbinding nodig. Ga indien nodig naar Internet automatisch instellen voor het activeren van internet op de Samsung Wave.
  • Werkt internet niet? (probeer bijvoorbeeld www.telenet.be) Kijk dan bij de meest gestelde vragen.
  • Werkt internet wel? Ga verder met stap 2.
Samsung S8500 Wave - E-mail - probleem oplossen - Stap 2

Stap 2 – internet handmatig instellen

  • Het kan zijn dat er geen automatische instellingen voor de Samsung Wave beschikbaar zijn of dat er een ander probleem is. Ga dan naar Internet handmatig instellen voor het controleren van de instellingen.
  • Werkt internet nog niet? Kijk dan bij de meest gestelde vragen.
  • Werk internet nu wel? Ga verder met Stap 3.
Samsung S8500 Wave - E-mail - probleem oplossen - Stap 3

Stap 3 – e-mail instellen

  • Voor e-mailgebruik is een e-mail account nodig, de bijbehorende inloggegevens en serverinstellingen.
  • Ga naar e-mail instellen voor stap-voor-stap-instructies. E-mail van je bedrijf of organisatie kan vaak beter door de IT-afdeling worden ingesteld.
  • E-mail instellen gelukt? Ga verder met Stap 4.
Samsung S8500 Wave - E-mail - probleem oplossen - Stap 4

Stap 4 – e-mail versturen

  • E-mailen met een Samsung Wave is vergelijkbaar met het gebruik van bijvoorbeeld Outlook, Hotmail of Gmail op een personal computer. Sommige functies zijn echter anders, ga naar e-mail versturen voor instructies.
  • Probleem nog niet opgelost? Kijk dan bij de meest gestelde vragen, raadpleeg de handleiding of neem contact op met de Klantenservice van Telenet.
Vorige Stap 1 van 4 Volgende