Je selecteerde

Samsung S7710 Galaxy Xcover 2 Samsung S7710 Galaxy Xcover 2

Kies ander toestel

Samsung S7710 Galaxy Xcover 2 E-mail probleem oplossen

Samsung S7710 Galaxy Xcover 2
Samsung S7710 Galaxy Xcover 2 - E-mail - probleem oplossen - Stap 1

Stap 1 – internet automatisch instellen

  • Voor e-mailgebruik is een internetverbinding nodig. Ga indien nodig naar Internet automatisch instellen voor het activeren van internet op de Samsung Galaxy Xcover 2.
  • Werkt internet niet? (probeer bijvoorbeeld www.telenet.be) Kijk dan bij de meest gestelde vragen.
  • Werkt internet wel? Ga verder met stap 2.
Samsung S7710 Galaxy Xcover 2 - E-mail - probleem oplossen - Stap 2

Stap 2 – internet handmatig instellen

  • Het kan zijn dat er geen automatische instellingen voor de Samsung Galaxy Xcover 2 beschikbaar zijn of dat er een ander probleem is. Ga dan naar Internet handmatig instellen voor het controleren van de instellingen.
  • Werkt internet nog niet? Kijk dan bij de meest gestelde vragen.
  • Werk internet nu wel? Ga verder met Stap 3.
Samsung S7710 Galaxy Xcover 2 - E-mail - probleem oplossen - Stap 3

Stap 3 – e-mail instellen

  • Voor e-mailgebruik is een e-mail account nodig, de bijbehorende inloggegevens en serverinstellingen.
  • Ga naar e-mail instellen voor stap-voor-stap-instructies. E-mail van je bedrijf of organisatie kan vaak beter door de IT-afdeling worden ingesteld.
  • E-mail instellen gelukt? Ga verder met Stap 4.
Samsung S7710 Galaxy Xcover 2 - E-mail - probleem oplossen - Stap 4

Stap 4 – e-mail versturen

  • E-mailen met een Samsung Galaxy Xcover 2 is vergelijkbaar met het gebruik van bijvoorbeeld Outlook, Hotmail of Gmail op een personal computer. Sommige functies zijn echter anders, ga naar e-mail versturen voor instructies.
  • Probleem nog niet opgelost? Kijk dan bij de meest gestelde vragen, raadpleeg de handleiding of neem contact op met de Klantenservice van Telenet.
Vorige Stap 1 van 4 Volgende