Je selecteerde

Samsung Galaxy J3 (2016 (J320) Samsung Galaxy J3 (2016 (J320)

Kies ander toestel

Samsung Galaxy J3 (2016 (J320) E-mail probleem oplossen

Samsung Galaxy J3 (2016 (J320)
Samsung Galaxy J3 (2016 (J320) - E-mail - probleem oplossen - Stap 1

Stap 1 – internet automatisch instellen

  • Voor e-mailgebruik is een internetverbinding nodig. Ga indien nodig naar Internet automatisch instellen voor het activeren van internet op de Samsung Galaxy J3.
  • Werkt internet niet? (probeer bijvoorbeeld www.telenet.be) Kijk dan bij de meest gestelde vragen.
  • Werkt internet wel? Ga verder met stap 2.
Samsung Galaxy J3 (2016 (J320) - E-mail - probleem oplossen - Stap 2

Stap 2 – internet handmatig instellen

  • Het kan zijn dat er geen automatische instellingen voor de Samsung Galaxy J3 beschikbaar zijn of dat er een ander probleem is. Ga dan naar Internet handmatig instellen voor het controleren van de instellingen.
  • Werkt internet nog niet? Kijk dan bij de meest gestelde vragen.
  • Werk internet nu wel? Ga verder met Stap 3.
Samsung Galaxy J3 (2016 (J320) - E-mail - probleem oplossen - Stap 3

Stap 3 – e-mail instellen

  • Voor e-mailgebruik is een e-mail account nodig, de bijbehorende inloggegevens en serverinstellingen.
  • Ga naar e-mail instellen voor stap-voor-stap-instructies. E-mail van je bedrijf of organisatie kan vaak beter door de IT-afdeling worden ingesteld.
  • E-mail instellen gelukt? Ga verder met Stap 4.
Samsung Galaxy J3 (2016 (J320) - E-mail - probleem oplossen - Stap 4

Stap 4 – e-mail versturen

  • E-mailen met een Samsung Galaxy J3 is vergelijkbaar met het gebruik van bijvoorbeeld Outlook, Hotmail of Gmail op een personal computer. Sommige functies zijn echter anders, ga naar e-mail versturen voor instructies.
  • Probleem nog niet opgelost? Kijk dan bij de meest gestelde vragen, raadpleeg de handleiding of neem contact op met de Klantenservice van Telenet.
Vorige Stap 1 van 4 Volgende