Je selecteerde

Samsung G318H Galaxy Trend 2 Lite E-mail probleem oplossen

Samsung G318H Galaxy Trend 2 Lite - E-mail - probleem oplossen - Stap 1

Stap 1 - internet automatisch instellen

* Voor e-mailgebruik is een internetverbinding nodig. Ga indien nodig naar *Internet automatisch instellen* voor het activeren van internet op de Samsung Galaxy Trend 2 Lite. * Werkt internet niet? (probeer bijvoorbeeld www.telenet.be) Kijk dan bij de *meest gestelde vragen*. * Werkt internet wel? Ga verder met stap 2.
Samsung G318H Galaxy Trend 2 Lite - E-mail - probleem oplossen - Stap 2

Stap 2 - internet handmatig instellen

* Het kan zijn dat er geen automatische instellingen voor de Samsung Galaxy Trend 2 Lite beschikbaar zijn of dat er een ander probleem is. Ga dan naar *Internet handmatig instellen* voor het controleren van de instellingen. * Werkt internet nog niet? Kijk dan bij de *meest gestelde vragen*. * Werk internet nu wel? Ga verder met Stap 3.
Samsung G318H Galaxy Trend 2 Lite - E-mail - probleem oplossen - Stap 3

Stap 3 - e-mail instellen

* Voor e-mailgebruik is een e-mail account nodig, de bijbehorende inloggegevens en serverinstellingen. * Ga naar *e-mail instellen* voor stap-voor-stap-instructies. E-mail van je bedrijf of organisatie kan vaak beter door de IT-afdeling worden ingesteld. * E-mail instellen gelukt? Ga verder met Stap 4.
Samsung G318H Galaxy Trend 2 Lite - E-mail - probleem oplossen - Stap 4

Stap 4 - e-mail versturen

* E-mailen met een Samsung Galaxy Trend 2 Lite is vergelijkbaar met het gebruik van bijvoorbeeld Outlook, Hotmail of Gmail op een personal computer. Sommige functies zijn echter anders, ga naar *e-mail versturen* voor instructies. * Probleem nog niet opgelost? Kijk dan bij de *meest gestelde vragen*, raadpleeg de handleiding of neem contact op met de Klantenservice van Telenet.
Vorige Stap 1 van 4 Volgende