Je selecteerde

Motorola Moto G 3rd Gen. (2015) Motorola Moto G 3rd Gen. (2015)

Kies ander toestel

Motorola Moto G 3rd Gen. (2015) E-mail probleem oplossen

Motorola Moto G 3rd Gen. (2015)
Motorola Moto G 3rd Gen. (2015) - E-mail - probleem oplossen - Stap 1

Stap 1 – internet automatisch instellen

  • Voor e-mailgebruik is een internetverbinding nodig. Ga indien nodig naar Internet automatisch instellen voor het activeren van internet op de Motorola Moto G 3rd Gen. (2015).
  • Werkt internet niet? (probeer bijvoorbeeld www.telenet.be) Kijk dan bij de meest gestelde vragen.
  • Werkt internet wel? Ga verder met stap 2.
Motorola Moto G 3rd Gen. (2015) - E-mail - probleem oplossen - Stap 2

Stap 2 – internet handmatig instellen

  • Het kan zijn dat er geen automatische instellingen voor de Motorola Moto G 3rd Gen. (2015) beschikbaar zijn of dat er een ander probleem is. Ga dan naar Internet handmatig instellen voor het controleren van de instellingen.
  • Werkt internet nog niet? Kijk dan bij de meest gestelde vragen.
  • Werk internet nu wel? Ga verder met Stap 3.
Motorola Moto G 3rd Gen. (2015) - E-mail - probleem oplossen - Stap 3

Stap 3 – e-mail instellen

  • Voor e-mailgebruik is een e-mail account nodig, de bijbehorende inloggegevens en serverinstellingen.
  • Ga naar e-mail instellen voor stap-voor-stap-instructies. E-mail van je bedrijf of organisatie kan vaak beter door de IT-afdeling worden ingesteld.
  • E-mail instellen gelukt? Ga verder met Stap 4.
Motorola Moto G 3rd Gen. (2015) - E-mail - probleem oplossen - Stap 4

Stap 4 – e-mail versturen

  • E-mailen met een Motorola Moto G 3rd Gen. (2015) is vergelijkbaar met het gebruik van bijvoorbeeld Outlook, Hotmail of Gmail op een personal computer. Sommige functies zijn echter anders, ga naar e-mail versturen voor instructies.
  • Probleem nog niet opgelost? Kijk dan bij de meest gestelde vragen, raadpleeg de handleiding of neem contact op met de Klantenservice van Telenet.
Vorige Stap 1 van 4 Volgende