Je selecteerde

Apple iPad Apple iPad

Kies ander toestel

Apple iPad E-mail probleem oplossen

Apple iPad
Apple iPad - E-mail - probleem oplossen - Stap 1

Stap 1 – internet handmatig instellen

  • Voor e-mailgebruik is een internetverbinding nodig. Ga indien nodig naar internet handmatig instellen voor het activeren van internet op de iPad.
  • Werkt internet niet? (probeer bijvoorbeeld www.telenet.be) Kijk dan bij de meest gestelde vragen.
  • Werkt internet wel? Ga verder met stap 2.
Apple iPad - E-mail - probleem oplossen - Stap 2

Stap 2 – e-mail instellen

  • Voor e-mailgebruik is een e-mail account nodig, de bijbehorende inloggegevens en serverinstellingen (die vind je op de website van je e-mail provider).
  • Ga naar e-mail handmatig instellen voor stap-voor-stap-instructies. E-mail van je bedrijf of organisatie kan vaak beter door de IT-afdeling worden ingesteld.
  • E-mail instellen gelukt? Ga verder met Stap 3.
Apple iPad - E-mail - probleem oplossen - Stap 3

Stap 3 – e-mail versturen

  • E-mailen met een iPad is vergelijkbaar met het gebruik van bijvoorbeeld Outlook, Hotmail of Gmail op een personal computer. Sommige functies zijn echter anders, ga naar e-mail versturen voor instructies.
  • Probleem nog niet opgelost? Kijk dan bij de meest gestelde vragen, raadpleeg de handleiding of neem contact op met de Klantenservice van Telenet.
Vorige Stap 1 van 3 Volgende